fredag 14 maj 2010

Söndag.... ne just det det e ju bara fredag!!!! :)

Idag känns det verkligen som att det e söndag men hela helgen är ju verkligen kvar!!!

Igår så var vi inne på jourwen med Elicia.. hon fick lämna Urinprov fast det visade inget men dom ville att vi skulle lämna in morgonurin idag för att kunna vara säkra på att det inte visar nåt!!
Blir tokig på det här!! Ont i magen har hon ibland och går och kissar ungefär 4 gånger i timmen!!!!!
fick muta henne lite på sjukan så när vi var färdiga där så blev det ett besök på Mc Donalds..:)

Väl hemma igen så gav jag mig ut på en promenad på 4 km!! Känns riktiggt skönt när det är gjort!! Men en sak äör ju säkert att mkt utav min grundkondition försvann när jag var gravid med Alfred eftersom jag knappt kunde gå hundra meter utan att få sammandragningar!!!!!

På eftermiddagen kom Anne & Kristian, Sandra & Jacob och barnen på eftermiddagsfika!!

Sandra med familj stannade kvar så eftermiddagsfikan blev oxå kvällsmat och varade till kl.00...:)
Karlarna var ute och groggade och skruvade altan!! Då trivs dom 2 när dom får dricka grogg och grejja!!!:)

Jag och Sandra var inne med barnen, Alfred somnade vid halv 8 och Elicia och Tea åt popcorn och lekte fram till kl 10 tror jag innan dom tillslut somnade!!

Sen va det ju bara Tim kvar!!! han somnade nog 3 gånger tor jag men vaknade lika fort igen så han var vaken tills dom åkte hem!!
ha ha.. men jösses vad han roade mig och sandra... han va ju så trött så han knappt visste vad han hette men oj oj oj vad han busade!!! Gullunge!!

Lite bilder från kvällen!!










En väldigt trött Tim!!!



2 nöjda karlar med en färdigskruvad altan!!

Idag blir det fortsatt gejjande ute... det ska grävas för plattor på framsidan så det kanske nångång kan börja se normalt ut utanför!!! För just nu så ser det riktgit rörigt ut!!!!!!
Men men det blir väl bra nångång..:)

Ha en bra dag!!

/Bettan

1 kommentar:

  1. tack tack tack för igår... de va super trevligt som vanligt.. ;) ha en skön dag kramkram

    SvaraRadera