torsdag 20 maj 2010

Har en skön slappardag!!

I morses åkte jag och lämnade Elicia på dagis en halvtimme senare än vanligt för idag skulle dom åka på utflykt!!! Det va riktigt stort för henne att dom skulle åka buss.... hon har väntat och väntat men hon va samtidigt väldigt nervös....

Elicia: Mamma, du måste åka me mig i bussen...
Jag: men det kan jag ju inte göra.. alla barnen ska ju åka själva..Farmor e ju med oxå
Elica: då kan jag ta Tea i handen och gå till min farmor i bussen om vi blir rädda...

När jag hade lämnat av henne så drog jag till Lidens för att inhandla lite nya blommor att ha utomhus...
Det blir alltid en dyr historia och Marcus blir alltid lika sur när jag har varit och köpt sommarblommor... men den smällen får jag väl ta det e ju trots allt bara en gång om året...:)

När vi kom hem så åt jag och Alfred lite lunch och sen la vi oss i sängen och vila en stund..:)

Alfred sover fortfarande och jag har varit ute och planterat mina blommor... kommer bli riktigt bra när dom väl har rotat sig och vuxit till sig lite...:)

Bilder kommer ikväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar