tisdag 25 maj 2010

Inget roligt alls......

Sitter vid tv:n och bara latar mig....för ovanlighetens skull med Marcus brevid mig.... han har den senaste tiden varit ute och jobbat till sena kvällen!!!!

Nattning av barnen gick smidigt idag... vi slog två flugor i en smäll och klädde på barnen pyamas och åkte in till stan och hämtade Marcus bil.... så då somnade ju barnen som planerat i bilen....:)

Idag så fick vi kallelse till tarmbiopsi på Elicia..... Hon gjorde det för ett år sen då dom konstaterade att hon var glutenintolerant... och nu ett år senare så ska dom göra en kontroll till!!!
Det värsta är att vi ska till sjukhuset på fredag för hennes "kisseriproblem"... och nu så blir det ju sjukhuset på måndag oxå för att sätta nål i armen som vi sedan får åka hem med för att komma tillbaka med en fastande Elicia på tisdagmorgon kl.7,15.....Så det blir ju 3 dagar på raken och hon kommer bli galen för hon hatar det stället!!!

Försöker få Marcus att gå me på biopsin denna gången för jag pallade inte med det!!
Dom drogar henne så hon e helt borta och sen ska hon svälja en slang som dom ska ta en bit ifrån tarmen med!!
Förra gången fick jag inte va med där inne för jag va gravid så jag fick stå i ett rum brevid och höra när hon ropade mamma helt förstört och kväljdes om vartannat...:(
Fast dom kommer inte ihåg ett skit sen efteråt och det e ju riktigt skönt!!!


Nu ska jag kolla på the good wife... hytterligare en serie som jag har lyckats fastna i... e expert på att fastna i serier...

Ha en trevlig tisdagskväll!!!


/Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar