onsdag 12 maj 2010

Regn på g!!!???

När hade lömnat Elicia på dagis så åkte som sagt jag och Alfred och storhandlade!!! Helt offatbart vad mkt pengar man lägger på mat egentligen!!
Mitt mål e att komma under 1000-lappen vid veckohandling men jag lyckas aldrig!!!
Ändå gör vi matsedel och palnerar!!!!

När vi kom hem igen så kom Sandra och Tim en sväng så vi tog oss ut på en promenad!
Skulle släppa ut Simpson idag oxå men nu fick han en promenad istället!!!
Slängde ihop en lunch till oss innan vi nu har hämtat stortjejerna!!

Så nu sitter jag i soffan och försöker få "liv" i elicia som stensomnade i bilen!!!
Hon är alltid jättetrött när hon kommer hem ifrån dagis men hon somnar ju inte på kvällen när hon sover på dagen... men men nu e vi ju lediga imorrn så hon får väl vara uppe en stund ikväll!!!
resten av eftermiddagen får väl spenderas inomhus antar jag eftersom det tydligen ska komma massor med regn!!!
Fast det kan faktiskt va lite mysigt ibland tycker jag!!

Tur att man redan har varit ute och gått idag..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar