måndag 31 maj 2010

sista dagen på maj.... nu e det väl sommar lr???

Kan inte fatta att det redan är juni i morgon... nu ska ju våren vara över och man kan säga att det är sommar...:) Sen om vädret säger att det e sommar eller inte återstår ju att se...:)

Idag har det iaf kännts som sommar.... helt underbart väder!!!

Idag har jag och barnen varit i Härene för mamma va ledig!!
Vi var i Skara en sväng och sen tvättade jag bilen där medans Elicia lekte med deras granne... dom har verkligen jätte kul ihop.. Ella e 5 år så hon en ju lite äldre än Elicia....

Nu ikväll har vi varit och kollat på karnevalen en sväng... e nästan lite avispå dom för man kommer ju ihåg hur kul man själv hade det!!!

Morgondagen ska spenderas på sjukhuset då Elicia ska göra sin andra tarmbiopsi....
Har fått me mig marcus så han får följa med in på själva röntgen!! Pallade ju inte riktigt med det sist!!!
Vi ska vara inne redan 7.30 så det blir tidig uppgång imorgon!!!
Elicia fattar inte riktigt vad som ska hända men hon har lovat att hon ska vara jätteduktig så vi kan åka och köpa prinsessasåpbubblor efter...:)


DET BÄSTA AV ALLT ÄR ATT IGÅR BESTÄLLDE JAG EN IPHONE!!! ÅHH VAD JAG LÄNGTAR TILLSlDEN KOMMER!!!

Ha en trevlig måndagskväll i solen!!!

1 kommentar:

  1. faan jag sitter i valet å kvalet om jag ska beställa denna mob nu oxå lr vänta tills den andra kommer... hmm jakob har börjat ge med sig nu.. ;) vi ses kraaam

    SvaraRadera