måndag 17 maj 2010

Kommer bli så bra...

Idag har vi varit hos doktorn med Elicia.... dom tog hur många prover som helst så jag tyckte verkligen synd om henne!!! Men hon var superduktig.. lite mutor bara så går det mesta!!! Hon är verkligen så stolt över sig själv när hon väl har klarat det...:)

Efter ca 2 timmar va vi färdiga på sjukhuset och då var det raka vägen till okq8 och köpa en ananassplit som jag lovade henne om hon va duktig....:)

Sen bar det ut till elicias bästis Tea och Sandra och Tim..... där drack vi kaffe och åt goda snickerskakor.......
Dessutom så lekte Tea och Elicia hela tiden utan att bråka en enda gång och det hör inte till vanligheterna...:) bägge har lite svårt att delka med sig så det bli ofta strid om alla saker... men dom e för söta ändå...:)


Elicia och Tea på Nyårsafton!

Ikväll så har Marcus och Andreas lagt plattor på framsidan!!! Och jag kan bara säga att det blir hur bra som helst!!! Verkligen supernöjd!!!
Bilder på det kommer när det e färdigt!!!

Nu ska jag gå och krama kudden tror jag...

Gonatt....

/Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar