måndag 7 juni 2010

För soligt för blogg....

Denna helgen har det ju varit helt underbart väder så därför har det inte blivit så mkt skrivet....

Men vi har iaf haft en underbar helg!!

I fredag så jobbade Marcus för han va ju ledig tisdagen istället.... så jag va själv med barnen!!

Tant Malin kom vid halv 11 eller nåt och när vi hade ätit lunch så styrde vi emot Svalnäs och årets första strandbesök.... Mötte även upp Sandra och barnen!!
Elicia och Tea badade som galningar... kan ju inte säga att det va jättevarmt direkt men dom hade skoj!!

Malin åkte efter en stund för hon skulle jobba men vi andra va nog kvar till halv 5 eller nåt... Det va helt underbart där!
Syn bara att jag var rös som en kräfta men va gör det egentligen...:)

På lördgaen drog jag och barnen on till stan en svän på fm medans marcus va hemma och grejade!!

Mamma och Pappa kom hit på kvällen och hade barnen när vi trampade bort på grillfest hos Oskar... Det va inte igår som vi va "ute" ihop jag och Marcus... men det va riktigt trevligt och en hel flaska vin slank ner....:)
Va välä hemma vid 00 igen och tur va väl det för Alfred vaknade 6.30 på morgonen!!!

Vid 10 igår kom fam Andersson/Lans hit och vi åkte ihop till på landetfestivalen på Axevallatravet!!
De stora barnen hade riktigt skoj.. fanns massor att göra... (bilder kommer senare eller imorgon)
Vi blev iaf kvar ända till 17... och då va det en trött Elicia som somnade i bilen på vägen hem så nån "barnfri" kväll blev det ju inte igår direkt för Elicia somnade nog inte förräns 9 eller nåt!!

Idag har jag oc barnen bara varit hemma och Elicia har lekt i sitt rum hela dan nästan och jag har storstädat!! Det va välbehövligt efter en solig helg när alla har sprungit ut och in!!!!

åhh imorgon e det den 8:e och då är det leveransdatum för min iphone!!
hoppas det funkar fint att blogga ifrån den... då kanske man blir lite mer aktiv!!!

// Bettan

1 kommentar:

  1. kul.. så du får den imorrn? de tog inte så lång tid lr? kramkram

    SvaraRadera